I. Psihologie clinica – Psiholog clinician autonom Evaluarea dezvoltarii psihologice – dezvoltare cognitiva, teste de inteligenta – coeficient de inteligenta, memorie, atentie, aptitudini verbale, aptitudini numerice, aptitudini spatiale, rapiditatea in reactii, nivel de dezvoltare afectiva, capacitate organizatorica, capacitate decizionala;  Evaluarea simpla a personalitatii – extraversie, sociabilitate, stima de sine, imagine de sine, autonomie, stabilitate       emotionala, … Citește mai mult

Metode

EVALUAREA PSIHOLOGICA :

Evaluarea psihologica se realizeaza in cadrul cabinetului psihologic si se poate adresa oricarui nivel de vârsta – adult, adolescent, copil.

In acest demers de investigare, se utilizeaza instrumente specifice psihologiei: interviul clinic, chestionare, teste psihologice.

Evaluarea psihologica permite:

  • identificarea nivelului de dezvoltare si al unor disfunctii existente la nivelul unor capacitati psihice;
  • identificarea unor tulburari psihice care pot fi remediate prin psihoterapie sau prin interventie psihiatrica – medicatie –;
  • sesizarea aspectelor pozitive existente la nivelul personalitatii, care se pot constitui ca „puncte forte” în activitatea de zi cu zi a persoanei.

Cui serveşte evaluarea psihologica?

  • propriei persoane pentru o mai buna autocunoastere;
  • parintilor pentru a-si intelege mai bine copiii si a se adapta nevoilor acestora;
  • cadrelor didactice (educatoare, invatatoare, profesori) pentru a-si cunoaste mai bine elevii si a elabora metode personalizate în lucrul cu acestia;
  • psihologului pentru a lua decizia inceperii unei interventii terapeutice de tip consiliere, psihoterapie, recomandare psihiatrica.

INTERVENTIE PSIHOLOGICA:

Interventia psihologica consta in:

  • Consiliere si terapie suportiva;
  • Optimizare si dezvoltare personala, autocunoastere;
  • Educatie pentru sanatate, promovarea sanatatii si a unui stil de viata sanatos.

Scopul consilierii este folosirea mai eficienta a resurselor personale. Consilierea formeaza sau dezvolta abilitatea de a lua decizii si are rolul de a facilita rezolvarea problemelor clientului, genereaza si catalizeaza alternativele planurilor, ajutand clientul in modificarea stilului de viata.

Consilierea urmareste explorarea propriei persoane si intelegerea de sine, cresterea stimei de sine si clarificarea optiunilor in contexte situationale diferite, dezvoltarea resurselor personale de coping.

Prin terapia suportiva clientului i se ofera suport si empatie, in caz de:

  • Tulburari emotionale;
  • Anxietate;
  • Fobii;
  • Stres;
  • Oboseala cronica,
  • Stari conflictuale etc;
  • Urmari ale unor evenimente traumatizante;
  • Alte probleme (epuizare fizica si psihica, cautarea unui loc de munca)
  • Consiliere parinti ;
  • Adolescenti si copii – probleme scolare, dificultati de adaptare la mediul scolar, deficit de atentie, tulburari de comportament, ADHD;
  • Dezvoltare personala (Coaching) – autocunoastere si accesarea potentialului interior, managementul stresului, dezvoltarea abilitatilor de comunicare.

METODA PEU

Psihoterapia experientiala a unificarii P.E.U. este o metoda holistica, centrata pe analiza de simbol, dezvoltare personala si autoschimbare prin intermediul exercitiului provocator, improvizatiei si meditatiei creatoare cu suport art-terapeutic si expresiv. Utilizeaza puterea transfiguratoare a metaforei si a resemnificarii experientei traite, reconectand Egoul cu Sinele si stimuland procesele de unificare, integrare si transgresare, interne si externe. Este o terapie individuala si colectiva (de grup, de familie si organizaţionala), atat pentru adulti, cat si pentru copii si adolescenti. Plaseaza in centrul preocuparilor dezvoltarea si transformarea umana.

Utilizeaza ca proceduri si „vehicule” ale autocunoasterii si autotransformarii experienaa constientizarii acum si aici („starea de martor”), reconstituirea si actiunea simbolica in prezent, prin intermediul limbajelor universale: improvizatia dramaterapeutica centrata pe reconversia polaritatilor; accesarea simbolica si transformatoare a expresiei spontane, verbale si corporale, individuale si in grup, prin postura, ritm, mişcare si dans, improvizatie meloritmica si sonora, a expresiei creatoare vizuale – plastica, grafica, modelaj, colaj; improvizatia creatoare constructiva bazata pe valoarea proiectiva a elementelor naturale – scoici, pietre, cristale, lut, scoarta de copac, frunze, ramuri, seminte etc.; improvizatie metaforica si narativa (verbala) cu si fara suport proiectiv – fractali, creatie foto, expresie plastica, sonora sau corporala, obiecte investite simbolic,etc.; scenariul si jocul simbolic, constructia de masti si lucrul terapeutic cu masti si marionete.

 

 

Ce fel de psihoterapie mi se potriveste?

,,Câți oameni sunt intr-un singur om? Tot ataaia cate stele sunt cuprinse intr-o picatura de roua sub cerul cel limpede al noptii.”  M Eminescu  Drumul spre cunoașterea de sine nu este usor. In cautarea raspunsurilor la problemele existentiale, importante devin reusitele. Astfel calatoria insasi, trece intr-un plan secundar. Avand in vedere complexitatea fiintei umane, alegerea … Citește mai multCe fel de psihoterapie mi se potriveste?

           Cabinetul Psihologic „Ilie Georgiana” ofera servicii de asistenta psihologica, pentru: – Persoane fizice – Persoane juridice (firme/companii) – evaluare psihologica la angajare; – evaluare psihologica periodica; Funcţiile pentru care se poate solicita evaluare psihologică sunt: -Munca la înaltime (≥ 18 ani, ≤ 55 ani); – Retele electrice de inalta tensiune; – Retele electrice de … Citește mai mult

Psiholog Ilie Georgiana

Psiholog cu drept de libera practica in:

Psihologie clinica

Psihoterapie si consiliere psihologica experientiala

Psihologia muncii si organizationala

Psihologia apararii, ordine publica si siguranta nationala

-Inscris in Registrul unic al psihologilor – avand codul personal 11094

Cabinetul psihologic este acreditat si autorizat de Colegiul psihologilor din Romania cod 1CT3381

Toate serviciile le realizez cu respectarea prevederilor Codului etic si deontologic al profesiei de psiholog cu drept de libera practica si a legii nr 213/2004.

Formare/Studii:

Licentiata in Psihologie

Licentiata in Pedagogie

Master in „Psihodiagnoza, Psihoterapie Experientiala Unificatoare si dezvoltare personala(PEU)” – Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei.

Experienta:

  • 10 ani experienta – Profesor psiholog- titular CJRAE Ialomita – activitate in cabinetul de psihologie scolara – Consiliere si evaluare psihopedagogica a elevilor, parintilor, cadrelor didactice; ateliere de dezvoltare personala pentru adolescenti; Activitate la catedra – Profesor Psihologie, Logica si argumentare
  • 5 ani experienta – Practica privata: activitate in consiliere psihologica, psihoterapie, evaluare psihologica in domeniul Psihologiei clinice, Psihologia muncii si organizationala, Psihologia apararii, ordine publica si siguranta nationala.

Participare cursuri/ateliere/conferinte:

Conferinta internationala „De la cunoastere la interventie in psihologie” Constanta, 2012, 2013, 2014, 2015.

Conferinta de Psihoterapie Experientiala si Dezvoltare Personala Unificatoare: „Provocari, experiente, noutati, conexiuni psiho-corporale si deschideri interdisciplinare”, Bucuresti, 2016.

Conferinta Nationala de Psihologie, editia a II a si a III a, Bucuresti, 2015, 2016.

Participare la numeroase cursuri, workshop-uri, seminarii in domeniul psihologiei scolare si programe de formare continua acreditate de Directia de formare continua a personalului din invatamantul Preuniversitar, implementate de MECTS, 2007-2013.

Citește mai multPsiholog Ilie Georgiana